mandag 29. november 2010

Sommer, sol og fritid

Det er tirsdag, jeg har fri og himmelens sluser har åpnet seg atter en gang. Jeg er takknemlig for at det ikke er snø og trøster meg med at det fortsatt er godt og varmt.

I helgen har jeg altså vært på gården. Hadde det helt supert med Jamie, Ashan, Sid og kjæresten til Sid. Vi har cruisa litt rundt på motorsykler og det er så gøy! Jamie sin sykkel er altfor stor til at jeg tør å kjøre den alene, men det er kjempegøy å sitte på med Jamie! Det var sol og fint vær hele helgen og vi fikk solt oss, bada litt i bassenget og flytta kuene over til det andre jordet.

Desember nærmer seg (i morgen!!!) og jeg gleder meg! Har litt mer julestemning i år enn det jeg hadde i fjor og jeg gleder meg til å få oppleve en ordentlig australsk jul med Jamie's familie og barbeque! Hadde ikke takket nei til et par dager med snø og kulde, men resten av tiden vil jeg bare ha sol og varme :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar